ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه


بسم الله الرحمن الرحیم

من از سابق به مسائل کمٌی بیش از مسائل کیفی علاقه داشتم. اما با مباحثی که پول و مسائل مالی را شامل می شد جور نبودم. تا اینکه در جلسه معارفه گرایش صنعتی دکتر لطیفی گفتند گرایش صنعتی گرایشی کمی تحلیلی است و من به این گرایش علاقه زیادی پیدا کردم اما در هنگام انتخاب گرایش در عین ناباوری! گرایش بازرگانی را انتخاب کردم حالا به دلیلی که بماند! بعد از اینکه نامم را در گرایش بازرگانی ثبت کردم به دلیلی که آن هم بماند! گرایش صنعتی را انتخاب کرده و به مصاحبه برای ورود به گرایش صنعتی رفتم و خدا را شکر پذیرفته شدم اکنون هم خیلی از گرایش و انتخابم راضی هستم و اما حوزه تخصصی من در گرایش صنعتی... بماند ان شاالله در ادامه می آید البته اگر وبلاگ را پیگیری کنید... .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۱۹
کریم ابراهیمی

نظرات  (۴)

کارت درسته کریم آقا
وبلاگ تر و تمیزی داری

salam.behet eftekhar mikonam

۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۰:۴۴ وحید فرهمند
سلام کریم
انشاءالله در گرایش صنعتی موفق بشی که مطمئنم با پشتکار و همتی که داری قطعا موفق می شی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی