ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۱۱

تو برای من مهم هستی...

بسم الله الرحمن الرحیم
کم پیش می آید که اینقدر از درون ناراحت شوم اما وقتی شنیدم در چنین دامی افتاده ای ناراحت شدم. تو گردن من حق داری من نباید بگذارم تو غرق بشوی. بلندشو تو باید بهترین باشی و بهترین بمانی باورش سخت است که به خاطر ... روبروی مادرت بایستی گریه دارد بلند شو دستم را بگیر بلند شو من نباید بگذارم دیگران تو را در چاه بیندازند بلند شو به من اعتماد کن. ازدواجی که مادر راضی نباشد وصلت نیست انقطاع است انقطاع از خوبیها انقطاع از معنای واقعی محبت انقطاع از مادر... . بلند شو بلندشو تو بهترین دوست من هستی من با تو هستم دستم را بگیر
عزیزدلم تو از خیلی ها به من نزدیکتری من دوست ندارم تو در چاه بیفتی... . چرا خودت داری تیشه به ریشه زندگی خودت می زنی؟ می فهمی داری چه کار می کنی؟ به خدا غمگین کردن مادر حرام است این را همان خدایی گفته که گفته نماز بخوان و تو نماز می خوانی... . تو اگر خودت را بیچاره کنی تنها خودت غرق نمی شوی پدر و مادر و ... را هم غرق می کنی... .
عزیزم به من اعتماد داری این را از حرف هایت می توانم بفهمم. ازدواجی که مادر راضی نباشد عروسیش شروع عزاست.. .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۹
کریم ابراهیمی

نظرات  (۲)

سلام.بله واقعا ای کاش بعضی آدما بتونن درک کنن.
حرف دل همه همین است امیدوارم همه اینو عمل کنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی