ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۴ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۱۶

خود نوشته!!!


بسم الله الرحمن الرحیم

به نظر من تحقیق یعنی به دنبال حق و حقیقت گشتن. پرواضح است که تحقیق از حق می آید. بنابراین اگر خواستیم تحقیق کنیم باید به دنبال گمشده ای باشیم نه اینکه آنچه را جوابش را می دانیم دنبال کنیم. اما شاید شنیده باشید که می گویند اخلاق در پژوهش؛ به عقیده من اگر یک کد را بلد باشیم اخلاق در پژوهش و فراتر از اخلاق در پژوهش به دنبالش آمده است؛ در واقع این کدی را که می خواهم معرفی کنم صد است که اگر بیاید نود هم پیش ماست. این کد چهار حرف بیشتر نیست. اما قبل از آن کمی در مورد تحقیق بگویم بعد کد را معرفی می کنم انشاالله.

در تحقیق به دنبال گمشده ای، درست است؟ یعنی دوست داری حق را از باطل تشخیص دهی، درست است؟ تشخیص حق از باطل در ادبیات قرانی یعنی فرقان؛ خودت متوجه شدی چه می خواهم بگویم؟

من یتق الله یجعل له فرقانا. اگر تقوا پیشه کنی یعنی از خدا بترسی یعنی حقوق مولف را محترم بشماری یعنی خدا را در نظر داشته باشی یعنی ... آن موقع است که انشاالله به گمشده ات رسیده ای.

امیدوارم اگر مطلب رو خوندید نظر بدید. صلوات

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۴
کریم ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی