ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۲ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۴۶

می شناسی چه کسی رو می گم؟

می شناسی چه کسی رو می گم؟!!

بسم الله الرحمن الرحیم

او را گول می زد ولی عجبا که خودش گول می خورد!!!تازه وقتی که می خواست برا نماز صبح بلند بشه کسل بود تنبلی می کرد ای کاش فقط برا نماز صبح اینجوری بود برا بقیه نمازهاش با تنبلی بلند می شد. البته وقتی خودش رو داخل یه جمعی می دید خودش رو جمع و جور می کرد باحال نماز می خوند ولی امان از وقتی خودش تنها بود و کسی نمی دیدش اصلا حال نداشت بلند شه نماز بخونه. خیلی کم یاد خدا می کرد.

حزب باد بود؛ نه قاطعانه این طرف بود نه قاطعانه اون طرف؛ آره خلاصه جایش هم همون درک اسفل نار(پایین ترین مرتبه جهنم) است. البته اگر توبه کنه و گناهاش رو اصلاح کنه و ریسمان الهی رو محکم بگیره و دینش رو برا خدا خالص کنه با مومنان همراه می شه... .

شناختیش؟

إِنَّ الْمُنافِقینَ یُخادِعُونَ اللّهَ وَ هُوَ خادِعُهُمْ وَ إِذا قامُوا إِلَی الصَّلاةِ قامُوا کُسالی یُراؤُنَ النّاسَ وَ لا یَذْکُرُونَ اللّهَ إِلاّ قَلیلاً (142)نساء

منافقان می‏خواهند خدا را فریب دهند؛ در حالی که او آنها را فریب می‏دهد؛ و هنگامی که به نماز برمی‏خیزند، با کسالت برمی‏خیزند؛ و در برابر مردم ریا می‏کنند؛ و خدا را جز اندکی یاد نمی‏نمایند!

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۲
کریم ابراهیمی

نظرات  (۱)

به سر من هم اومده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی