ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۵ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۱

روز و شب عربده با خلق خدا نتوان کرد


بسم الله الرحمن الرحیم

روز و شب عربده با خلق خدا نتوان کرد

راحت بخواب شارون که پیروانت بخوبی راهت را دنبال می کنند خیالت تخت بوش بعد از تو خوب زیر علمت سینه می زنند اما ای استکبار بعد از حسنی مبارک و بن علی و بقیه اذنابت مرگ سراغ تو را گرفته اما معلوم نیست که این مرگ را کدام ملت آزاده رقم خواهد زد؛ سوریه رقم می زند یا حزب الله ایران اسلامی و یا فتح فلسطین ؛ اما بالاخره با شما وارد جنگ خواهیم شد و از صحنه روزگار محوتان خواهیم کرد و توکلت علی الله.

اسرائیل از حمله وحشیانه به سوریه چند هدف را دنبال می کند که امت اسلام با هوشیاری کامل خود باید دشمن را ناکام گذارد؛ اهداف احتمالی اسرائیل از حمله وحشیانه به سوریه عبارتند از:

1.      ایجاد درگیری فرسایشی: اسرائیل با طولانی نمودن درگیری و در نتیجه فرسایشی شدن آن، قصد تضعیف جبهه سوریه و در نتیجه انهدام نظام سوریه را دارد.

2.      شناخت و آزمایش دوستان سوریه: اسرائیل با حمله به سوریه در پی شناخت دوستان سوریه است؛ بدین سان که در نظر دارد با حمله علیه سوریه، دوستان سوریه را تحریک کرده و در نتیجه هم آنها را شناخته و ارزیابی می کند و هم عکس العمل و واکنش آنها را  جهت برنامه ریزی حملات بعدی به سوریه و به طور کلی جبهه اسلام به نظاره می نشیند.

3.      دخالت حزب الله: خلع سلاح حزب الله و ایجاد جنگ روانی علیه حزب الله از جمله اهداف اسرائیل برای تضعیف حزب الله می باشد. اسرائیل سعی دارد حزب الله را وارد میدان کرده تا با تبلیغات سوء علیه آنها و با این عنوان که حزب الله جنگ طلب است، احساسات مردم را نسبت به حزب الله کمرنگ کرده و از این طریق ضربه مهلکی به حزب الله وارد کند.

4.      تفرقه بین تشیع و تسنن: توهین به مقدسات و هتک حرمت آنها و در نتیجه خدشه دار کردن احساسات مسلمانان و خصوصا شیعیان سناریوی خصمانه ای است که اسرائیل و آمریکا آن را به قصد تفرقه افکنی بین مسلمانان، ایجاد کرده است. اسرائیل و آمریکا که خود بازیگران اصلی این صحنه های دردآور هستند با خرید مزدوران این صحنه ها را عملیاتی کرده و اتهام آن را به گردن مسلمانان می اندازند تا از این طریق شیعه و سنی در دو جبهه متقابل قرار گیرند.

5.      انتقام: اسرائیل هنوز زخم کاری حزب الله بر تن خود را از یاد نبرده و با این حملات به دنبال انتقام گیری از حزب الله در جریان جنگ 33 روزه می باشد

6.      اما مهم تر از همه به فرموده سید حسن نصرالله این است که همواره یکی از هدف‌های دشمن اسرائیلی و غیر آن، ‌این بود که سوریه را از معادله دشمنی با اسرائیل خارج کند. سوریه تاکنون معاهده صلح با اسرائیل را برخلاف بقیه کشورها امضا نکرده است و همه می‌دانند که سوریه چه کار بزرگی کرد. روزی خواهد آمد که برادرانمان در مقاومت فلسطین در جلسه‌های داخلی خود خواهند گفت که هیچ نظامی همانند نظام بشار اسد از ما دفاع و حمایت نکرد.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۵
کریم ابراهیمی

نظرات  (۲)

سلام. مطلب جامع و جالبی است.
سلام.خیلی خوبه..................
پاسخ:

       سلام

تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی