ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۲:۵۳

ماهواره


بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

مدتی است که یکی از دسته گل های!!! تکنولوژی در کشور ما جولان می دهد و خیلی آهسته و آرام و بی صدا در حال برافکندن بنیان خانواده هاست اما آیا متوجه این جریان هستیم یا چون کبک سر در برف کرده و بیخیال نشسته ایم؟؟

یک سوال! آیا اصلا ماهواره ضرر دارد؟ چه ضرری؟ علم ما را افزایش می دهد، آگاهی ما را از جهان بالا می برد، برنامه های متنوع دارد و شاید ده ها دلیل دیگر که مدافعان ماهواره ذکر کنند.

 اما یک سوال دیگر! به چه قیمتی آگاهی خود را بالا ببریم؟ به قیمت سرد کردن رابطه خانوادگی و حقیقی بین افراد خانواده؟ به قیمت بی تقوایی؟ به قیمت دشمن شدن با کشوری که داریم نان آن را می خوریم و از نعماتی که خداوند در آن قرار داده استفاده می کنیم؟ به قیمت بداخلاق شدن و کم حوصله شدن؟ به قیمت مقلد مرجع عالیقدر!!(غرب) شدن؟

ماهواره بنیان خانواده را منهدم می کند؛ وقتی که مجری محترم!! و غیور!! ماهواره با آرایش غلیظ و در نهایت خودمانیت! و صمیمیت با شما به گپ و گفت می نشیند، احتمالا شما جذب آن رابطه مجازی شده و رابطه حقیقی و الهی خانوادگی را فراموش می کنی و این رابطه حقیقی و الهی کمرنگ می شود.

مخاطب ایرانی بر گیرنده دایره زنگی بیش از 80 شبکه ماهواره ای غیرفارسی زبان را اختصاصا متمرکز بر موضوع مد و لباس می بیند و از میان 110 شبکه فارسی زبان ماهواره ای بیش از نیمی از آنها را در حال اجرای برنامه های تبلیغ و ترویج مد، آرایش و پوشش مشاهده می کند.

شبکه من و تو بیشترین پرداخت رسانه ای را در موضوع مد و لباس دارد. اختصاصی ترین برنامه موجود در ماهواره یعنی برنامه بی جامه، یکی از برنامه های شبکه من و تو است که بینندگان را با دنیای فشن(مد) آشنا می کند و با ایجاد بحران مدپرستی و گرایش های افراطی به سمت مدهای وارداتی سعی دارد به نتایج مادی و تفکرات شوم فرهنگی خود نائل شود.

این نوع شبکه ها و شبکه هایی از قبیل تی وی پرشیا، جی ای ام در پی تغییر سبک زندگی ایرانی به سبک غربی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۷
کریم ابراهیمی

نظرات  (۲)

سلام.بله واقعا بدتر از همه اینکه میدونن بده و میرن سراغش تازه میگن رومون تاثیر نمیذاره.

تجلی تکنوکراسی در مدیریت هاشمی رفسنجانی:

http://milad-valian.blogfa.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی