ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۱۷

زهی خیال باطل...


بسم الله الرحمن الرحیم

زهی خیال باطل...

آمریکا بوسیله ظلم، زورگویی، تزویر و دورویی کشورهایی را مورد حمله قرار داده است و اگر با همین روند فکر سلطه بر ایران را در سربپروراند قطعا مغلوب خواهد شد؛ چرا که طبق فرموده­ی امام علی(علیه السلام): ما ظَفِرَ من ظَفِرَ الاثمُ بِه و الغالبُ بالشّرِّ مغلوبٌ؛ آن کس که گناه بر او چیرگی یافت پیروز نشد و آن کس که با بدی و شر پیروز شد شکست خورده است.

یکی از سیاست­های مهم آمریکا در حمله به افغانستان و عراق، ایجاد دستاویزی خودساخته بوده تا همان دستاویز را پیراهن عثمان کنند و به خونخواهی قیام کنند؛ استراتژی آن­ها اینگونه است که در گام اول آن کشوری که زورگویی و سلطه نپذیرد را شناسایی و سپس علیه آن کشور یک پرونده درست کرده و آن پرونده را در اذهان مردم رسوخ داده تا افکار عمومی را به خود جذب کرده و چهره­ی کشورهای سلطه ناپذیر را در بین افکار عمومی خراب نمایند. پس از آن که حملات تبلیغاتی آنها رسالت خود را به پایان رسانید نوبت به حمله نظامی و نابودی کشور هدف می­رسد. همانگونه که علیه سوریه پرونده سلاح شیمیایی درست کردند.

به نظر بنده آن­ها به احتمال، به دنبال پیاده کردن استراتژی فوق در قبال ایران هستند؛ یعنی می خواهند با به ظاهر توافق ژنو، شرایط سختی را به ایران تحمیل کنند به حدی که جمهوری اسلامی نتواند این شرایط را تحمل کرده و در نتیجه جمهوری اسلامی را مجبور به نقض توافق نمایند؛ در این صورت دستاویزی را پیراهن عثمان کرده و تا می توانند با حملات تبلیغاتی از جمله اینکه ما می خواهیم مانع ساخت سلاح هسته ای توسط ایران شویم و ... بر ایران می تازند و پس از اینکه چهره بین المللی جمهوری اسلامی ایران را در میان کشورها منفور کردند، به ایران حمله کرده و اهداف شوم خود را دنبال می کنند؛ در هر صورت آنها از توافقنامه می خواهند 100 امتیاز بگیرند ولی هیچ امتیازی را به ایران ندهند.

سناریوی دوم این است که استکبار در پی آن است تا با توافقنامه، ایران را عریان کند؛ یعنی توافقنامه نه تنها منجر به تعطیلی انرژی هسته ای شود، بلکه به دنبال این هستند که صنایع دفاعی و نظامی کشور را تعطیل کنند تا به راحتی بتوانند بر ایران تاخته و در نتیجه امنیت اسرائیل تأمین شود.

اما به نظر می رسد، جمهوری اسلامی ایران به مدد الهی خواب را از چشمان استکبار گرفته است؛ از یک طرف ترس آنها از این است که اگر حمله کنند باز هم اتفاقی چون طبس برایشان رخ دهد و ریگهایی که جنود خداوند بودند از میهن اسلامی دفاع کنند؛ از سوی دیگر می دانند که هر روز که ایران اسلامی زنده باشد به اندازه­ی یک روز از عمر آن­ها کاسته می­شود چرا که اسلام با استکبار بنای سازش ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۱
کریم ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی