ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

باسمه تعالی

تو جمهوری اسلامی تو مملکت شیعه نشین خدایا این چه فضاییه حاکم شده؟؟؟

ماجرا از این قراره که خانم الهام چرخنده بازیگر محترم فیلم آوای باران در یک برنامه شعری از امام علی علیه السلام می خونه بعد هم عید رو به رهبری تبریک میگه؛ اما بعدش سایت معادله از قول ایشون نوشته بود که به ایشون تو سایتها حسابی توهین کرده بودند.

رک و پوست کنده بگم، این چه فضایی که تو سینما و تلویزیون حاکم شده ای خدااااا.... . تو جمهوری اسلامی تو مملکت شیعه نشین یه بازیگر دم از امام علی می زنه بعد یه تبریک به رهبرش میگه بعدش چی میشه؟ بعدش خانم چرخنده می نویسه منو تهدید کردند؟ خدایی مقصر کیه؟؟؟ بازیگر تلویزیون جمهوری اسلامی نمی تونه دم از عین اسلام که علی هست بزنه؟؟ نمیتونه به رهبر علویش تبریک بگه؟؟؟ کی این فضا رو حاکم کرده؟؟؟ فضایی که بازیگر تلویزیون جمهوری اسلامی باید به خاطر ابراز مسلمونیش تاوان بده؟؟ فضایی که باید همه از اینکه یه بازیگر به رهبرش تبریک می گه احساس امنیت نکنن؟؟؟ فضایی که وقتی یه بازیگر اینجوری حرف می زنه همه تعجب کنن؟؟ به نظر شما تعجب برای موارد استثنا نیست؟؟ به نظر من که هست. یعنی یک استثنا رخ داده که اینجوری فضا رو مشوش کرده. یعنی اگر این ابراز مسلمونی برا بازیگر ها قاعده شده بود هیچ کس جرأت نمی کرد علیه اون بازیگر حرف بزنه. شبهه اینجاست که مقصر کیه؟ مقصر این فضا که یه بازیگر ابراز مسلمونی کنه بعد تهدیدش کنن. یعنی ابراز مسلمونی ریسکه!!! وای خدا!!! دیگه بازیگرها راحت نمیتونن بگن ما علی رو دوست داریم یا رهبرمون رو دوست داریم؟ اما بازیگرها راحت میتونن بدحجاب باشند!!! ولی تو فیلما باید باحجاب باشند؛ خب اگه حجاب خوبه چرا فقط تو فیلما؟ اگرم بده چرا تو فیلما کار بد میکنن یعنی حجاب رو رعایت می کنن؟ خلاصه یا مقصر ... که کار رو جوری مدیریت نکرده که همگان بدونن کسی که میاد پشت تلویزیون بازی می کنه این یک شهروند مسلمونه نه یک لائیک!!! یا مقصر یکی دیگه هست یا اصلا کسی تقصیری نداره...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۲۲
کریم ابراهیمی

بسم الله الرحمن الرحیم

امام ابرقدرتها را خوب شناخته بود؛ با قدرتهاى سلطه‌گر و تجاوزگر نمیشود با التماس حرف زد. تا وقتى شما التماس کنید، عقب‌نشینى کنید، نرمش بخرج بدهید، طبیعت سلطه‌طلب این است که مُشتهاى خود را گره‌تر میکند، تهدید خود را جدیتر میکند، چهره‌ى خود را خشمگین‌تر میکند و جلوتر مى‌آید. حق را با ایستادگى باید گرفت. ملت ایران به حقِ استدلال خود دست یافت، عزت خود را تأمین کرد، مرزهاى خود را امن کرد، یک حکومت باثبات در کشور به برکت همین ایستادگى، به برکت همین مجاهدت به وجود آورد؛ احساس قدرت کردمقام معظم رهبری خرداد1386.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۳۱
کریم ابراهیمی

بسم الله الرحمن الرحیم

توصیه آیت الله سیستانی به ظریف در مورد آیت الله خامنه ای

در سفر شهریور ماه محمد جواد ظریف به عراق و دیدار وی با آیت الله سیستانی، این مرجع تقلید ضمن تقدیر از دیدگاه های ظریف، به وی گفته است: " اخیرا کتاب "سفیر "شما را خوانده ام. من شما را مرد علم و عمل می دانم. خاطرات شما خوب و خواندنی بود." آیت الله سیستانی همچنین خطاب به وزیر خارجه کشورمان گفته است: " اقتدار امروز شما مرهون رهبری هوشمند ایران اسلامی است. مشکلات کنونی عراق هم ناشی از نداشتن رهبری چون حضرت آیت الله خامنه ای است. قدر رهبری عزیز خود را بدانید. من هر روز برای ایشان دعا می کنم."

به نقل از سایت moadele.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۰۵
کریم ابراهیمی