ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه


 

اینجا همه چیز سرجای خودش است؛ اینجا همه حالشان خوب است اینجا همه در رفاهند اینجا همه بی تابند اینجا چون نعمت فراوان دارند تحملشان اندک است هشت سال زیر موشک و تانک مردم نداشتند ولی درس صبر را خوب از ایوب نبی مشق می کردند اینجا همه خوبند اینجا سیدی داریم که نفسش به همه دنیا می ارزد اما اینجا برخی نمی فهمند اینجا رادار برخی فقط نسبت به هواپیماهای ارزی و دلاری حساس است اینجا وضع همه خوب است اینجا می خوانند والله خیرالرازقین ولی امان از علم بی عمل. اینجا سکه را از بووووق! بیشتر می شناسند اینجا حال همه خوب است اینجا ولی برخی فراموشکارند اما نسبت به تابوت، قیمت دلار را خوب به یاد دارند آری تابوت را از یاد می برند چون اینجا همه حالشان خوب است حال هیچ کس بد نیست اینجا همه نفس می کشند و خوبند فقط کمی بی تابند نه بی تاب ارزان فروشی آخرت، بی تاب ارزند ارزی که یک ارزن هم نمی ارزد برای آخرتشان. نبضشان وابسته به ارز و سکه است اگر قیمت تغییر کرد یکی سکته می کند و یکی بال در می آورد چون حال همه سرجای خودش است. اینجا گرانی نیست اتفاقا ارزانی حکومت می کند؛ دروغ نود درصد افت قیمت داشته و چند درصد هم افزایش خرید. سهام شرکت کذبیان و شرکا به شدت فروش می رود اما رکود شدیدی شرکت صداقت را چنگ انداخته است. اینجا همه همه کارهایشان روبه راه است اینجا بازار ریا گرم گرم است و بازار اخلاص کساد کساد.

اینجا برخی خانه های چندمتر بتن می سازند غافل از اینکه می شود بهشت خدا را با کمتر از این هزینه ها خرید.

اینجا چون همه حالشان خوب است. برخی برای اینکه آفتاب نبیندشان نقاب می گذارند اما از چشمان هرزه و قلوب مریض باکی ندارند. چون حالشان خوب است. نمی دانم اینجا برخی چه به روزشان آمده آخر خود را کاملا بدست دیگران سپرده اند باکی از این ندارند که این دیگران چگونه اند؟ مریضند یا سالم؟ فهمیدم؛ این دختران چون حالشان خوب است از خود بیزار شده اند سعی دارند خود را گم کنند به همین دلیل دست به دامان چشمان دیگران شده اند چون حالشان خوب است اما نمی دانند شاید حال دیگران خوب نباشد.

 اینجا هیچ کس تنها نیست اما با خدا هم نیست با همراه اول است. اینجا تنهایی را جور دیگر معنا می کنند چون حالشان خوب است اینجا کسی تنهاست که از داشتن همراه اول محروم است اینجا کسی اگر خدا را نداشته باشد ولی همراه اول را داشته باشد تنها نیست. چون حالشان خوب است تنهایی را اینگونه تعریف کرده اند. چون اینجا تنهایی یعنی نداشتن همراه اول نه نداشتن خدا پس همه حالشان خوب است و چون همه حالشان خوب است توقعی جز این نمی رود.

اینجا برخی جور دیگر اما زندگی می کنند حال و هوای جنگ دارند و پیوسته گوششان به دهان کسی است که میدانند او از خودش چیزی نمی گوید رهبر است و چه خوب راهبری می کند کس نتواند از مملکتش ریالی کاسبی می کند

اینجا برخی میلیون ها برای خوراک مرغشان می دهند اما چشمشان که به صندوق صدقات می افتد انگار اژدهای هفت سر دیده اند چون حالشان خوب است.

اینجا چون همه حالشان خوب است نان را به نرخ روزش می خورند و وقتی شاه بر سر کار است نوکر دربار و وقتی حکومت اسلامی بپاست تسبیح به دست مسجد محله؛ گفتم که حالشان خوب است نگران نباشید.

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۱
کریم ابراهیمی

نظرات  (۱)

واقعا درست می فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی