ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه

شهادت ارثیه ماست؛ تا ارث خود را نگیریم آرام نخواهیم گرفت...

ارثیه
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۳۳

خدای اینجا اقلیدم هست...

بسم الله الرحمن الرحیم

یه شعر گفتم خدا کنه خوشتون بیاد

خدای اینجا اقلیدم هست...

دلم گرفته زین شلوغی شهر                     تا به کی در این سرا بنده اسیرم

ماشینها، بوق بوق و آژیر                         از دست اینها دیگه سیر سیرم

هی اینور و اونور میرم و می چرخم            ولی انگار نه انگار، دارم می میرم

همه چی شده پول و ماشین و خونه            خدایا پس من به کجا گیرم

آه دلم، نه نمونده دلی                              دلم مرده ولی باز دلیرم

شهر، گناه و بی خدایی                            از اینجا انشااله میرم

خدای اینجا اقلیدم هست                        عاشقشم براش می میرم

اینجا یه مشت بوق و بوقه و بی بندوباری    رفته هوا بلند شده زفیرم

اقلید یه ذره گندم می کاریم کلی توکل       اینجا فقط جون می کَنم خورد و خمیرم

اینجا نه آشنا غریبه هستم                       اونجا برا خودم یه پا امیرم

اینجا چایی توی باغ نداریم                    اونجا بخوام توی باغم با چایی و با شیرم

خلاصه دیگه بسه اینجا موندن من            بذار برم با کمون و با تیرم

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۹
کریم ابراهیمی

نظرات  (۶)

آقای کریم خان

شاعر اگر سعدی شیرازی است   بافته های من و تو بازی است

پاسخ:
باسمه تعالی
سلام
حالا ما یه چیزی نوشتیم شما باید اینجوری دلسردمون کنی برادر
باشه ما هم خدایی داریم
زیباترین کرسی شعری بود که تا به حال شنیده ام
پاسخ:

       باسمه تعالی

متشکرم

نرو کریم نه نرو نرو...نرو باکمون و باتیرت.همین جا بمون.
کریم اسمش رو شعر نذار.بذار دل نوشته بهتره.چاکرم.
 
پاسخ:
باسمه تعالی
سلام
ممنون از تذکرت وحید جان
۰۶ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۸ امیر یوسفی مقدم
بسم الله
سلام
کریم شاعر شدی...آفرین ادامه بده...
فقط وزن و باید تمرین کنی...
راستی حرفت حرف دل بود...
به قولی..
قربان صداقت و صفای خودمان
ماییم و دلی تنگ و خدای خودمان
در شهر شما نمیشود عاشق شد..
باید برویم روستای خودمان...

راستی دادا...لینک شدید...یا علی
پاسخ:
باسمه تعالی
سلام امیرجان
ممنونم از لطفت
۰۸ تیر ۹۲ ، ۲۳:۰۷ سرباز بی سرانجام
درود بر ناسیونالیسم های اقلید دوست!!!!!!!!
زفیرم رو عوض کن/یا علی_موفق باشی
پاسخ:
باسمه تعالی
 سلام سعید جان
نیتم وطن پرستی نبود
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۷:۱۱ مصطفی مطلبی
سلام
کریم آقا شعرت حرف دل بود و بر دل نشست
من شعری رو که خیلی درگیر وزن و قافیه بشه قبول ندارم. چون دیگه حرف دل نیست بلکه بافته های زورکی ذهنه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی